Hi There! Hallo allemaal, Final Reisverslag - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Rens Schoonus - WaarBenJij.nu Hi There! Hallo allemaal, Final Reisverslag - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Rens Schoonus - WaarBenJij.nu

Hi There! Hallo allemaal, Final Reisverslag

Door: Rensschoonus

Blijf op de hoogte en volg Rens

18 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Dag lieve mensen,


Het is zover, ik ben weer in Nederland.

:)
Toch wil ik nog even mijn belevenissen van mijn laatste week met jullie delen, al zijn deze niet zo heel erg spannend, al zeg ik het zelf. Aan alles komt een eind helaas…..
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke berichtjes. Ik heb deze met veel plezier gelezen gedurende mijn stageperiode. Bedankt!:)


Monday, Tuesday, Wednesday and Thursday,

Ja deze keer pak ik bijna heel de week samen. Deze dagen waren echte werkdagen. Ik mocht aan mijn verslagen voor school werken, wat allemaal goed gelukt is. Ik was in spanning voor mijn reis naar Nederland, maar ik vond het ook erg jammer om mijn stageplek en Schotland te verlaten. Ik had het erg goed naar mijn zin.

De beoordeling,

Donderdag kreeg ik mijn stagebeoordeling van het bedrijf. En ik kan vertellen dat ik een 10 van het bedrijf heb gehad voor mijn tijdlijn en mijn werk dat ik daar heb verricht. Mijn dag kon niet meer stuk !:). Ik was blij dat mijn werk goed gewaardeerd is:)

Friday, Leaving day and the final Party!!

Deze vrijdag was een treurige maar ook een geweldig goede dag!:).
Ik had mijn productverslag nagekeken teruggekregen van mijn stagebegeleidster en met wat aanpassingen was hij helemaal klaar voor de printer;)
Ik vond het best moeilijk om afscheid te nemen van mijn collega’s het waren heel erg behulpzame en vrolijke mensen, die mij erg goed hebben geholpen met het verbeteren van mijn Engels. Ik zag dat hun het ook wat moeilijk vonden.. :). Niet getreurd, ik ben van plan om nog een keer terug te gaan, want zoals ik al zo vaak heb gezegd, het land is prachtig.

De avond stond in het teken van whisky, whisky, whisky en natuurlijk ook nog bier!:)
Twee van mijn flatmates werken in het drankdistrict van Edinburgh, waardoor we veel gratis drank hadden. (zie de foto..). Zelf ben ik geen mix of sterke drank drinker, maar ik vond dat ik het een poging moest wagen!:) Eerst hebben we met zijn allen gezellig gedronken, muziek gemaakt, taxi gebeld en naar de clubs gegaan. We waren met vijf mannen, wat nogal wat voor problemen zorgden, want we werden bij 3 clubs geweigerd,, te veel mannen oftewel gewoon onzin!.
Uiteindelijk zijn we in een club beland.Vanaf daar weet ik alleen nog maar het moment totdat ik opstond de volgende dag. Oftewel geen whisky meer voor Rens.

Saturday, Sickday,

De vrijdag avond en nacht had er zo goed ingehakt, dat ik heel de dag nodig had om weer tot positieve te komen!:) Gelukkig had ik de tijd ervoor:D

Sunday, Sportsday and packday and Shopping.

De zondag was een betere dag. Na flink wat gesport te hebben met Simon in de sportschool , heb ik heel mijn spullen weer ingepakt, inclusief mijn gitaar:Dvoor mijn vertrek.


Monday, bye, bye Scotland, Hello Netherlands


De maandag was het zover ik werd weer herenigd met mijn family:D. Ik vloog om 18:30 om om 21:00 uur op t vliegveld te staan!:). Vol verwachting klopte mijn hart toen ik de gate uit kwam,,,,, Helaas er stond niemand,,, hoe kon dat nou…
Ik keek even omhoog op de borden en daar stond dat we ook op gate vier konden aankomen. Ik liep langzaam vanaf de zijkant naar de gate en jewel hoor! Daar stonden Papa, Mama, Aukje en Vonne (met een super grootte lieve ballon). Het was erg leuk om ze te zien staan daar!
Ik kreeg van mama een verrassing in mijn hand…………. Mijn lieve oudste zus is zwanger en Jos :D mijn avond kon niet meer stuk.

Dit was het laatste reisverslag van mijn avontuur :) als iemand interesse heeft in wat foto’s kun je mij een mail sturen, dan stuur ik ze graag op!

Bedankt iedereen!:)
Scotland, a beautiful country with


lovely people and significant views.

  • 18 Mei 2012 - 20:56

    Rianne:

    hallo Rens,
    fijn dat je zo'n goede tijd hebt gehad in Schotland.
    kom maar eens een avondje vertellen.
    groetjes Albert en Rianne

  • 19 Mei 2012 - 10:08

    Tante José:

    Hoi Rens
    Ja aan alles komt een eind, maar je hebt het naar je zin gehad en een prachtig punt voor je stage verslag.
    proficiat!!!!!
    Bedankt nogmaals voor je gezellige verslagen.
    Ik zie je snel in Udenhout.
    Lieve groet tante José

  • 19 Mei 2012 - 12:53

    Tante Marianne:

    Hoi Rens,
    Welkom in Nederland,Udenhout en met eeb dikke 10.
    Fijn dat je er weer bent. Ik heb van jouw verslagen genoten en.....proficiat ome Rens.

    Groetjes tante Marianne en ome Rob

  • 19 Mei 2012 - 18:59

    Pa:

    Jammer dat er een einde aan je verslagen is gekomen. Ik heb er van genoten. Ben ook blij dat je weer heelhuids thuis gekomen bent.
    Succes met de laatste etappe van je studie

  • 19 Oktober 2012 - 20:44

    Sharon:

    En wanneer je terug gaat naar Schotland, ga ik met je mee!
    Ik ga alle reisverslagen eens lezen op mijn gemak. Je bent altijd zo te spreken over je avontuur, dat je mij ook erg nieuwschierig hebt gemaakt!

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rens

Hallo Allemaal, Over een week ongeveer zit ik hopelijk in Edinburgh in Schotland voor mijn Buitenlandse stage! :) Verschillende mensen vroegen of ik een site wilde bijhouden met foto's en verhalen enz enz... Dus hier is hij dan! over een paar weken meer, Nu eerst op naar Carnaval!! XXXX Rens

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 2033
Totaal aantal bezoekers 17244

Voorgaande reizen:

23 Februari 2012 - 14 Mei 2012

Rens en de stage in Schotland!

Landen bezocht: