Hi There, Hallo Daar, oftwel Hoi allemaal, week 6 - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Rens Schoonus - WaarBenJij.nu Hi There, Hallo Daar, oftwel Hoi allemaal, week 6 - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Rens Schoonus - WaarBenJij.nu

Hi There, Hallo Daar, oftwel Hoi allemaal, week 6

Door: Rensschoonus

Blijf op de hoogte en volg Rens

11 April 2012 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Dit is mijn verslag dat gaat over mijn mijn vakantie week in Nederland. Om daar mijn verjaardag te vieren en om weer iedereen te zien natuurlijk!:). En natuurlijk te feesten, werken en relaxen,,,,, en,,,,, en,,,,
Geniet ervan, ik heb het er van genoten!


Monday and Tuesday, Preperation for the Travel to the Netherlands.


Deze dagen waren gewone werkdagen. Ik was in volle voorbereiding voor mijn Trip naar Nederland:D (Kort maar krachtig!)


Wednesday, Ardaine Garden.


Dit was een prachtige mooie dag. Ik mocht met een collega en nog een andere volunteer (Bjorn) naar een tuin (die in bezit is van de National Trust for Scotland) gelegen aan de westkust van Scotland. Het was echt prachtig weer en wat een omgeving weer:D. De tuin vonden we mooi, maar niet echt iets speciaals. Je kon zien dat heb bedrijf niet al te veel geld aan deze tuin uitgeeft. Maar toch was het zeker de moeite waard om een kijkje te nemen. De rododendron liefhebber kan zijn hartlust hier kwijt!!!:)

Bjorn had al snel gezien dat er erg veel verschillende soorten waren, waardoor ik regelmatig hoorde , verrassend weer een Rododendron;). Er waren zelfs varens op stam te bekennen;)

Het hoogtepunt van de tuin was het uitzichtpunt. Werkelijk waar het was net een anzichtkaars zo ontiegelijk mooi!. We hebben ecth genoten, gelachen en ook nog geslapen in de zon..;) want we hadden maar liefst 4 uur de tijd om de tuin te bezichtingen. Ik zou zeggen bekijk de foto;s dan wordt je ook verliefd op het uitzicht, de highlanders ( Mijn grootte vrienden) en onze vriend de hond.


Thursday, Trip to the Netherlands and reunification with my lovely family.


Deze dag begon vroeg. Ik stond maar liefst om half 5 ( in de ochtend...) langs mijn bed om mijn vliegtuig te halen die om half 8 de lucht in ging. Je kunt er beter maar optijd zijn he;). De vlucht was wederom prachtig.. :). Aangekomen in Dusseldorf verwachtte ik dat er spandoeken waren en tientallen mensen die op mijn stonden te wachten,,,,,,,,,, maar helaas, ons pa was verkeerd gereden (Verrassend..;)).

Na een halfuur wachten was hij daar en ik moet zeggen ik was blij om hem te zien :). Na een bak koffie zijn we aan de trip naar Nederland begonnen. Het landschap oogde voor mij ineens erg saai;) Na de Reinification met mijn familie ben ik gezellig samen met ons Moeder en Aukje naar de stad geweest om wat te shoppen voor onze verjaardag. T was gezellig:D


Friday, Workday outside YES :D


Ik had al eerder verteld dat ik het buitenwerken hier toch wel erg mis, daarom ben ik deze dag en zaterdag gaan werken in de tuin bij Harm (T boerderijtje, wat een prachtige aanbouw heeft gekregen!:)). Het was heerlijk weer en het waren prachtige werkdagen:D. De vrijdag avond besloot ik om samen met een maat van mij op stap te gaan. Het was een goeie avond. Bedankt Joris!:) Sorry moeder dat je zo ongerust was , waar ik was..;)


Saturday, Workday and a birthday,


Deze zaterdag had ik wederom gewerkt. Savond had ik een feest van een andere vriend van mijn (Stef). T was een goed feestje, met zelfs een stripact..;)

.
Sunday, Birthday


Zondag was het dan zover, onze 22ste verjaardag. Het was een geweldige verjaardag, die we afhadden gesloten in de lollipop, om naar Vinzzent te luisteren (Nederlandse zanger). We mochten zelfs samen met hem zingen op het podium erg gaaf!! (bedankt Maartje!). Ik wil iedereen bedanken die er waren, ik heb er echt van genoten!!, Volgend jaar weer?


Monday, Another Birthday,


Jaja het feesten hield maar niet op want deze dag was Jelle jarig (De vriend van Aukje)!:) T was gezellig Jelle!. Savonds ben ik naar nog een andere vriend geweest om daar efkes bij te buurten (T was gezellig bram, hopelijk lees je dit verslag wel...).

Tuesday, Travelday

De pret, Feesten, dansen, drinken was weer voorbij, de slingers waren weer opgeruimd en ik mocht weer naar huis in Schotland. Ik was even naar school gegaan om met mijn leraar te praten over mijn stage enz. Na anderhalfuur gewacht te hebben was mijn leraar er...... gelukkig was ik nog niet naar huis. T gesprek verliep goed, maar ik heb hier nog zat te doen ( Gelukkig maar, stilzitten is ook niet alles).
Pa en ma hadden mij weggebracht naar Weeze (Dusseldorf Germany). De vlucht was prachtig. (Ja ik blijf te zeggen zie de foto’s). Ik ben veilig aangekomen (niet letterlijk;)) Savond ben ik naar mijn Indianse vrienden geweest om daar een beetje te buurten. T was gezellig ik heb zelfs een cadeautje van ze gehad (een armband uit India). Erg gaaf!.


Wednesday, writing this weekly report.


Vandaag heb ik onder andere dit rapport geschreven. Ook heb ik maar liefst 5 kilo chocolade gekocht samen met een andere volunteer :) bij de chocolade fabriek hier in de buurt. Aangezien ik er zelf niet veel om geef, ga ik mijn flatmates er mee verblijden!. Savonds heb ik gewassen, gepoetst kamer opgeruimd gestoft gezogen noem t maar op, t blinkt hier weer!.


Hopelijk is dit verslag een opkikkertje voor in het midden van de week!!!;). Wanneer ik het volgende verslag plaats weet ik niet, want ik heb echt nog genoeg te doen!. Maaaaaaaaaar deze zondag staan de Botanic gardens in Scotland op de lijst (samen met Desiree, Canadese volunteer). Deze vrijdag een party met de mannen uit India. En deze zaterdag ben ik van plan om naar de kust te gaan!!

Jullie horen nog van me!!


XXX

Vanuit t op t moment zonnige, bewolkte Scotland,


Rens


  • 12 April 2012 - 07:32

    Pa:

    Sorry dat er geen ontvangstcommitee was in Weeze. Ik rij meestal verkeerd,
    vandaar. Het was een gezellige verjaardag, en iedereen was blij je weer eens te zien.
    Succes , veel plezier en hou je taai met de tweede helft van je stage.
    Tot ziens en horens,
    Groeten, Pa

  • 12 April 2012 - 10:21

    Vonne:

    Haaa vriend!

    Het was een geweldig weekend! Fijn dat jij er was! Have fun weer daar in Schotland! Mooie foto's trouwens!

    Liefs,

  • 12 April 2012 - 14:43

    Tante Marianne:

    Ha die schotse Rens, mag ik je Mac Rens noemen voortaan, ik ken er zelfs nog een versje over. Het was leuk je weer te zien en de foto's van de tuin zijn prachtig, die met Vinzzent ook trouwens, ik heb ze bij Vonne op de laptop gezien, die was gisteren even hier.Het ga je goed en ik kijk uit naar jouw volgende verslag

    Groetjes tante Marianne en ome Rob

  • 12 April 2012 - 14:52

    Tante Trees:

    Hallo Rens

    Je bent weer op de plaats van je voorlopige bestemming.
    Bedankt voor je gezellige verslag en foto's. Het is inderdaad een prachtig land. Tante Riet en ik waren toendertijd verliefd op die mooie koeien!!
    Geniet nog van de tijd die je hebt want je merkt wel hoe snel alles gaat.
    Van 8 April heb ik echt genoten het was heel gezellig en ik was blij jou en je zussen weer bijelkaar te zien.
    Liefs en groeten en tot een volgende keer. Tante Trees
    ps
    Koen en Iris hebben een dochter Isabel
    en Maya een zusje.

  • 12 April 2012 - 17:25

    Hee Broertje,:

    Het was idd een topverjaardag!
    De eerste vijf weken van je stage gingen snel, dus voor je het weet is je stage voorbij en ben je weer thuis!

    Je hebt weer leuke foto's gemaakt. Die koeien blijven je maar achtervolgen he?

    Nog heel veel succes met de drukte daar, dan ga ik hier verder met mijn eigen drukte... En veel plezier dit weekend, wat gezellig dat je wat samen gaat doen met dat leuke Canadese meisje ;-).

    Liefs, xxx Aukje

    P.S. Je Nederlands is in vergelijking met je andere verslagen bij dit verslag beter! :-)

  • 12 April 2012 - 21:01

    Yvonne! :

    Over zondag, Zeker volgend jaar weer!! het was super!!!

    Geniet daar nog even door!! dan genieten wij verder van je mooie en leuke reisverhalen!!

    Liefs!

  • 14 April 2012 - 13:31

    Fridie:

    Ha die Rens,
    Mijn verjaardag is ook al weer voorbij, het was lekker rustig. Fijn dat je nog even belde. Voor jou zal de week wel snel zijn gegaan, het waren maar 3 dagen. Veel plezier morgen in de tuinen. Ben benieuwd hoe het weer vandaag aan de kust is, of je niet uit je jack bent gewaaid.
    Veel succes maar weer voor de komende week, hoor of zie je nog wel denk ik.
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rens

Hallo Allemaal, Over een week ongeveer zit ik hopelijk in Edinburgh in Schotland voor mijn Buitenlandse stage! :) Verschillende mensen vroegen of ik een site wilde bijhouden met foto's en verhalen enz enz... Dus hier is hij dan! over een paar weken meer, Nu eerst op naar Carnaval!! XXXX Rens

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 17244

Voorgaande reizen:

23 Februari 2012 - 14 Mei 2012

Rens en de stage in Schotland!

Landen bezocht: