Wat een Weekend! @ Party - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Rens Schoonus - WaarBenJij.nu Wat een Weekend! @ Party - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Rens Schoonus - WaarBenJij.nu

Wat een Weekend! @ Party

Door: Rensschoonus

Blijf op de hoogte en volg Rens

26 Februari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Zo dit is dan het eerste officiele reisverslag van mijn stage- ervaringen in Edinburgh Schotlan !!!:)

Ik zal gelijk een beetje vertellen wat ik in dit eerste weekend allemaal een beetje heb meegemaakt. Vrijdag hebben Papa, Aukje, Jelle en Maartje mij naar Schiphol gebracht en me uitgezwaaid. Gelukkig was Maartje er, want het was wel even zoek op schiphol. De vleigreis (tevens mijn eerste keer dat ik vloog) was erg mooi, vanuit het vliegtuig kon je de boten op zee zien en ook het robuuste landschap van Schotland, wat erg mooi is vanuit de lucht. (Helaas heb ik geen foto;s genomen, op de terugweg zeker!)

Om 11 uur kwam ik aan in schotland en ben toen gelijk naar mijn kamer gegaan ( ik moest gelijk even wennen dat het stuur hier rechts zit, want ik ging in de taxi al de verkeerde kant zitten........ beetje dom..). Na een herinrichting en grondige schoonmaak (Ja moeder,dat heb je goed aan mij meegegeven)) Ben ik Boodschappen gaan doen enz enz. Ik zit hier met nog 3 andere Jongens in een huis ( 2 uit India en een uit Engeland, erg aardige jongens) iedereen heeft zijn eigen studio ( zie de foto's).

Savonds ben ik gelijk op stap gegaan in Edinburg met Bjorn en collega;s (Bjorn zit ook op de HAS en loopt stage op hetzelfde bedrijf als mij, waardoor het voor mij een stuk makkelijker was om mensen te leren kennen en uit te gaan.

In Edinburgh kun je erg goed uitgaan, ik heb verschillende Pubs en clubs gezien, waar volop wordt gedronken en gefeest, want dat kunn de Schotten wel.( Hierdoor zie je ook regelmatig dat iemand word afgevoerd.. ;)).

Zaterdag heb ik het wat rustiger aangedaan, maar savonds ben ik met Bjorn en nog 3 andere naar Glasgow gegaan. Na eerst wat gegeten te hebben bij een Afrikaanse familie (kennis van een Collega van mij)Zijn we naar de stad gegaan.
Deze avond was wat minder, omdat we voor een club minimaal een uur hebben staan wachten en nog niet binnenkwamen, terwijl de mooie vrouwen hier op metershoge hakken en heeeeeeeeeeele korte Rokjes (wel mooi hoor!) zo binnenkwamen. Toch was het ons gelukt om ergens te gaan feesten. Het enige nadeel in Glasgow is dat de prijzen erg hoog zijn. Na een slaperige busreis ben ik zo mijn bed ingedoken en toen was het alweer Zondag.

Op deze mooie zondag ben ik naar het centrum van Edinburgh afgereist om wat rond te kijken. Het is een erg drukke maar wel mooie stad.

Nou dit was het eerste reisverslag. Ik hoop dat jullie er een touw aan kunnen vastknopen!;)

Tot het volgende reisverslag !:) de foto;s komen er nog op.


XXX

Rens

  • 27 Februari 2012 - 08:47

    Fridie:

    Hey Rens,
    Fijn om te lezen dat je het al wat naar je zin hebt. Ik ben ook erg benieuwd hoe het vandaag zal zijn op je stageadres. Voor nu heel veel groetjes en tot snel horens xxx

  • 27 Februari 2012 - 09:40

    Ruud Smarius:

    Haa Rens, ik merk wel aan jouw 1e reisverslag dat dit helemaal goed gaat komen! Geniet van je internationale ervaring en zorg dat je veel leert daar! Maar allereerst veel plezier en ik ben benieuwd naar jouw volgende verslag.

    Groetjes Ruud

  • 27 Februari 2012 - 12:24

    Bart:

    Dear Rens,

    Dank voor je bericht. Ik lees alleen maar enthousiasme in je verslag en houd dat vast!
    Je kunt zoveel leren in het buitenland; alles alleen doen, bijna alles is anders, je gaat meer relativeren enzovoort, top. Houd je enthousiasme vast en geniet van alles wat je meemaakt. Zowel in je studie als in alles wat je daarnaast nog doet.

    Lieve groet,
    Bart

  • 27 Februari 2012 - 14:18

    Tante Mariann:

    Hoi Rens,

    Wat fijn, dat het eerste weekend al zo leuk was en dat je tenminste iemand kent. Ik hoop dat je een leuke stageperiode tegemoet gaat en kijk uit naar je volgende verslag.

    Groetjes Ome Rob en Tante Marianne

  • 27 Februari 2012 - 15:34

    Elke:

    Ha Broertje!

    Wij zijn inmiddels ook weer terug op de Nederlandse bodem...t was in een woord: fantastisch en eerlijk gezegd zou ik zo weer een vlucht terug willen boeken:D

    Fijn om te lezen dat je eerste ervaringen al leuk zijn, dus dat komt daar vast goed!

    Veel plezier de komende tijd, succes met je stage. Hopelijk kan je er veel van leren.

    We houden je verhalen in de gaten.

    Kus Elke en natuurlijk ook de groetjes van Jos

  • 27 Februari 2012 - 18:23

    Rianne:

    Hallo Rens,
    Leuk om zo snel al een berichtje te ontvangen.
    Heel veel plezier daar tijdens je stage en natuurlijk in je vrije tijd.
    Geniet ervan.
    groetjes tante Rianne, oom Bart en Martijn

  • 01 Maart 2012 - 11:21

    Alimo @ Ziggo.nl:

    hoi rens een erg mooi verslag en jehebt al flink genoten in schotland lees ik wel maar denk je er wel aan dat er ook gewerkt moet worden heel veel groeten van ad en lies ik we volgen je groetjes

  • 01 Maart 2012 - 12:28

    Rik Verstijnen:

    Ha Rens jonge, ziet er goed uit jonge ik wordt jaloers! Ik weet zeker dat je 'n geweldige tijd tegemoed gaat en ik zie je wel weer in udenhout verschijnen als volleerde zuipketter met rugbytorso ;) maakt er wat moois van en houd 'm recht daar in Edinbroooow!

  • 02 Maart 2012 - 17:59

    Vonne:

    Haaa vriend!

    Wat fijn dat ik nu ook steeds bericht krijg als jij iets typt! Ik zit met smart te wachten op jouw volgende reisverslag! Ik wist niet dat jij zo boeiend kon schrijven!;) Verborgen talent!
    Ik kom heel snel langs, want ben ontzettend nieuwsgierig naar Edinburg. Ideale kans om de stad te bezoeken. En ik mis je een beetje! Want het is hier zo rustig zonder jou!

    See you op skype!

    Liefs, je tripple-sister

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rens

Hallo Allemaal, Over een week ongeveer zit ik hopelijk in Edinburgh in Schotland voor mijn Buitenlandse stage! :) Verschillende mensen vroegen of ik een site wilde bijhouden met foto's en verhalen enz enz... Dus hier is hij dan! over een paar weken meer, Nu eerst op naar Carnaval!! XXXX Rens

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 17247

Voorgaande reizen:

23 Februari 2012 - 14 Mei 2012

Rens en de stage in Schotland!

Landen bezocht: